A romlás virágai

Apró történetek és tapasztalatok életemből.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Linkblog

Archívum

Agytágítás

2008.09.16. 22:20 | Suite | Szólj hozzá!

Ma délután elgondolkodtam azon amit anyu tegnap este mondtott -Vele- kapcsolatban. Természetesen még mindig egy idióta marhaságnak tarom, de talán annyi igazság van benne, hogy megváltozott az elmúlt  több mint másfél év alatt, de attól még nem szeret kevésbé.

Tehát mivel ráértem gondolkodni, eszembe jutottak azok a dolgok amiben megváltozott, és ezeket ecsetltem is neki. Elmondtam, hogy szeretném ha kicsit jobban odafigyelne rám, mint ahogyan az elején is, és ha nem csak az az egy igazság létezne számára amit az ő agya adott ki. Ezt csak szimplán a "mindenki le a vasútról mert jövök" szindrómának szoktam nevezni. Nem hiszem h ezekkel a dolgokkal olyan nagyon betörtem volna a fejét, de ő erre csak annyit modott hogy fejezzem már be az agytágítást.BÁr szerintem ez legkevésbé sem az volt csak egy kis kérés amit jólenne ha teljesitene.

A bejegyzés trackback címe:

https://aromlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr12666961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása