A romlás virágai

Apró történetek és tapasztalatok életemből.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Linkblog

Archívum

Egy kis bemutatkozás...

2008.09.15. 21:56 | Suite | Szólj hozzá!

Tulajdonképp semmi extra az egész, egy hétköznapi dolog. Átlaos unalmas életet élő 17 éves gimnazista. Nem gondolom, hogy bárkit érdekelne az életem, igazából engem sem érdekel. Igazából nem is tudom mi az amiből megtudnál ismerni. Gyógyszerésznek készülök. ELég röhely még én sem gondoltam bele. Világéletemben kitőnő tanuló voltam nem től fejlett egyéniséggel, amit az elmúlt másfél évben bepótoltam duplán. Mondhatnám, hogy lázadó vagyok, de nem vagyok, csak egy egyszerű lány, aki unalmában leírja hogy mit érez, mit gondol és mi történik vele egy nap folyamán. Bocs ha től spontán vagyok, majd megszokod, de nem akarom hogy mű legyen. Igazából ezt így nem lehet. Nem azt akarom elmondani, hogy lila a szemem és zöld a hajam vagy hasonlók. Majd megismers lassacskán az életemből, kedves.

A bejegyzés trackback címe:

https://aromlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr46665250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása