A romlás virágai

Apró történetek és tapasztalatok életemből.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Linkblog

Archívum

A flörtölős filozófia tanár

2008.09.17. 15:22 | Suite | Szólj hozzá!

Elképesztő emberek vannak a világon, ilyen például az én kedvenc filozófia tanárom is. Olyanszintű átéléssel tud beszélni a filozófia ágairól és az Arisztotelészi logikáról, hogy azt még hallgatni is gyönyör.

Alapjában véve jó pasi, bár nem az esetem a vastag egybeívelő szemöldökével. Meg egy picit öreg is. Leghátul ülök az óráján, általában csak sanda pillantásokat szoktam vetni felé a szemüvegem mögül. Általában mással foglalatoskodok. Ma azonban elkapta a tekintetem, és két másodperc után másfelé kellett néznem nem tudtam állni a pillantását. Sokáig nem néztem oda, aztán újra felé pillantottam, még mindig engem nézett, hozzám beszélt. Igazából nem fogtam fel mit mondott. Álltam a tekintetét nem néztem el, most ő jött zavarba. Kinézett az ablakon és halk kacagással azt mondta: "értitek már?". Furcsa volt rádöbentem hogy flörtöl velem. Újra felém fordúlt, két kezével az asztalra támaszkodott pont velem szemben ránézett az órájára, majd ismét a szemembe nézett és csak várta a választ. Értjük már? Hogyne érteném, mostmár mindent értek, tanárúr.

A bejegyzés trackback címe:

https://aromlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr16667981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása