A romlás virágai

Apró történetek és tapasztalatok életemből.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Linkblog

Archívum

Levél a legjobb barátnak...

2008.09.21. 13:45 | Suite | Szólj hozzá!

Hogy vagy, ne is monnd, tudom mit érzel,hisz ismersz, látom hogyha baj van, és ha vérzel.
Úgymint ezelőtt pár évvel most is próbállak elérni,ha már sikerült felállnod, de még félsz továbblépni,mivel kísért a múlt, de végre hagyd már elégni,mi a f*sznak visszanézni, ha csak sebeid feltépi?Igaz lehet hogy még sötét van, és nem látsz tisztán,még gyenge vagy ahhoz hogy erőt meríts, azt csak bízd rám,és bízz meg bennem, ha már eddig segítettem még ha nem is túl sokat, de azt is szívből tettem, és csak érted. Hogy tudjam merre jársz, adj egy jelet és ha vihar tombol, megállítom a szelet a sok fájdalommal együtt amit érzek s nem is sajátom de én vállaltam viszem a súlyt jöhet tied is barátom.Te is segíts nekem az utamon min járok,hogy életre keljen a szó mit neked szánok! Egyszer sikerült már hozzád közelebb kerülni,de vajon tudom szavakkal a rosszat elűzni?Ezt nem én döntöm el, csak írom, amit érzek,lehet, sokan néznek hülyének, hogy én még jót remélek,de ők nem is tudják, mi köt össze engem, s téged.Lehet hogy csak egy szó, de több lesz, ha átérzed
Hogyan, érzed sebeid mennyire mélyek?Gyere a szenvedésnek együtt vessünk véget.Ahogy élsz és harcolsz rajtad áll,a te döntésed, élet vagy halál,de ne félj, csak menj, a fény téged vár, és légy, aki vagy, a múlt nem számít más. A sötét, az árny, amik visszahúznának,de csak fordíts hátat, és élj a mának:hogy talán másnap valóra vállnak az álmok,de addig is rád várok.

Remélem jól vagy, remélem minden rendben veled, s végre látsz: levelem felnyitotta szemed. Van még hely neked is e világban, haladsz a fény felé a jó irányban. Bár tudom nem állsz még készen, de segíts hogy elérjelek, hogy érezd mi szívemben lángol, és lehetsz te bárhol ha olvasod, tudod hogy hozzád szól.

A bejegyzés trackback címe:

https://aromlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr22674144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása